2015. március 27., péntek

Muszáj



Feslett álmok tisztulnak
pedig épp csak kimondtad nevem után
a maradéknak hagyott bókokat 
- talán -
jó lesz még valamire , drága portéka őszülő
halánték elcserélt szavai valami
múltból ragadt régi érzés  vénülő
utolsó darab kincse, mint
az a csók...
talán csak képzeletben ért össze veled arcom
és nem is akartuk igazán összekötni az időnk
de valahogy befejezted a mondatom
és én elhittem, sajátom marad minden lélegző
perc. Épp fürödni indultál mikor utolért az üzenet
- csak kínlódom a szavakat, olyan rég nem írt már
semmit bennem a lélek - de kell még, egyszerűen
muszáj 
eléd terítenem fáradt testem meggyötört szövetét
tudd, nem tűntem el, nincs mellébeszélt éjszaka
csak kibelezett hétköznapjaim hajolnak hétrét
görnyedve felcsipegetni régvolt beszéd-morzsákat.
Hiányzol. Mondanom kell, mert ha elfelejtesz 
megszűnök létezni - hit nélküli imában görcsölt
kezem hiába kulcsolja szorosra  életem 
vonalát, halasztott találkozás mögött
hidd el nem dobog remény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése