2013. március 25., hétfő

Emlékek




Sírásra hangolt nappal keltem
és nem adott menedéket a párna,
nem fogadott a paplan se magába
csak a sebeim takargattam nevekkel.

Szárnyak árnyéka reppent végig a szobán
kihűlt az idő, lábnyomok hátráltak a falig
míg függönyök kapaszkodtak a mennyig
és csillagok vibráltak a szürkeségen át.

Levetettem minden nappalom és vártam
lepedőbe gyűrt gondok vetettek ráncot
bőrömre varrt jelekben vér és tinta táncol
végtelen, mutatva múltam a holnapnak.

Aztán beszéltünk. A te szavaid követte
néhány sóhaj és szélesre húzott mosoly
majd emlékekre költöttük az időt, látod
még mindig itt ülök, lázasan feletted

és csomózom a bogokat, ki és miért
szeretett vagy sem, vagy csak éppen
a testemért váltotta apróra a lelket
mit zálogul vittem magammal, cserepenként

és most siváran vár valahol, visszájára
cserélni, mert én őriztem. Idebenn.
Ahogy téged, s te engem, mint füzér szemeket
láthatatlan imákban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése