2013. szeptember 1., vasárnap

Hittem





Azt hittem tudod már milyen romantikus vagyok ,
de te csak szajkózod,
hogy nem érted mit takarnak a szavak. 
Hidd el csak azt amit írok, csak azt.
Betűk végtelenjébe kódolom képzeletem
- sírni már rég nem tudok -
és hagyom hogy fojtson a gondolat: te tényleg

nem tudod ki vagyok!
Komolyan nem látod csak combom bőrét,
kitakart szégyenem ébreszti vágyad
míg a szavak romlottan nyögik utolsó hangjukat, és 
én még mindig nem értelek.

Áporodott lehelet fordítja a gondolatot 
dögszagún ásított elégtételt mikor vettél
utoljára rajtam, s miért? Emlékszel? Már nem tudod -
de jólesőn nyújtóztad szét 
tested kevésre tartogatott ágyamon és hiába 
próbáltam menteni cseppnyi reményem a jövőben

te szétdúltál ígéreteiddel mindent. Pedig tudtam.
Tudtam, hogy semmi nem igaz, nincs lehetőségem,
nincs esély sem mindarra a jóra mit nekem álmodtál.
Mert a szíved mélyén nem is akarod. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése