2012. június 11., hétfő

Napi nyűgeim...






Vannak napok mikor a szilárdnak hitt meggyőződésem,
miszerint az egyedül is lehetek boldog stratégiát
nehezen tudom  megfeleltetni a folyton felvillanó képeknek.
Meztelen fenekeden megfeszülő izom ránt
valami álomszerű valóságba feladva a leckét a hitnek.
Mert én hittem. Tegnap még komolyan,
hogy nincs szükségem rád, nem kell az érintésed
a boldogságomhoz. Repülve telített nap
semmisül mögöttem - pedig csak álmodtam rólad-veled.
Vajon csak a vágy és a hiány közti feszülést
akarom kisütni testeddel vagy rövidre zárt szerelem
tör felettem pálcát, lebegteti a reményt?
Ritmusod dübörgi fel
magát, s nyomja el bennem a csend zaját és hiába
akarom csukott szemekkel
átvészelni a nappalokat
hiába rajzolom át az éjszakát vagy festek
redőibe kék és sárga
mintát a sötétség hangjai tréfát űznek velem
mikor hangodon hallom suttogtatni nevem.
Azt mondod hormonok.
De meddig még?
Azt mondod
gátlástalanságod tesztelnéd
- velem. És én hajlanék is hisztimentes délutánok
titkos óráira, de félek,
becéznélek...

2 megjegyzés:

  1. Nekem most ez tetszik nagyon.
    Kell nekünk (bocs, ha magamat is melléd állítom képzeletben...)ez a nyűg, a vágy...
    Ő.

    VálaszTörlés
  2. Sokat jelent ha mellém állsz...! Köszönöm!

    VálaszTörlés