2011. július 5., kedd

Kértelek...

Szavakat kértem tőled.
Megszegett ígéretekből fűztem
bánatszín láncot nyakam köré
a megbánás könnyeit tűztem
hajamba gyöngyök közé.
Lásd, híven követem minden szavad.

Képeket kértem tőled.
Testedről rikító tinta édes vérét
csókolta valami idegen száj
és én hagytam, hogy vigye ízét-
görcsös ujjam tenyerembe váj.
Sebek őrzik bőrömön képedet.

Inni kértem tőled.
Szám szélére festettem a reményt
és hittem, hogy csábít majd édese
fölém hajolva a hajnal hűs vizét
könnyeiddel együtt csepegteted.
Remegő szavakkal adj újra inni.

Lélegzetet kértem tőled.
Csábításba tekert éjszaka
vad szünetei foszlottak szét
mikor közösbe tett vágyainkat
cseréltük, s vittük ezerfelé.
Még érzem bőrömön lélegzeted

Csókot kértem tőled.
Utolsó sóhajodban maradt lehed
perzsel minden halványuló gondolatot
élesztve újjá bőrömön kínzó emlékeket
tekergő ráncokba fut az idő arcomon.
Húnyt szemem idézi csókod.


Mosolyt kértem tőled.
Szegletből induló apró mozdulat
parázsló szemed bogarából a tűz mi
sietteti a percet, halnak láthatatlan
az egymásra hányt napok unszolnak múlni.
Nem kértem mást csak a lelkedet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése