2011. október 30., vasárnap

Hiába





Valamiképp igazságosnak kell tekintenem a helyzetem
hisz ezerszer is átgondoltam már, jó ez így nekem
mert ugyan szeretlek és szívesen visellek magamon
de nyűgeid más hordja karján és viseletes halom
csak a szennyes, kidobva rengeteg érzés közt az én is
és büszkeségből vagy gyávaságból hallgatom a zenéid
bár azonosulni velük most épp nem tudok...
Szánalmas ahogy zsarollak. Próbálok mondatot
csikarni szorosan zárt szád mögül parányi sóhajt talán
épp cseppnyi vágyat - esendő férfi vagy hiába hideg némaság -
nekem időnként szükségem van a testedre!
Néha egyszerűen kell, hogy hozzám érj, közönségesre
festett délutánokat avass ünneppé, taníts átjárni dimenziók
között. Elmentél és hiába simogatom a neved, valós
álmok közt hiába bogarászom a jelentést, imákat is hiába
ragasztok a falra, titkos jeleim sem súgnak zaccból, a jóslat
lefordul a kártya pereméről és holtan hull gyertyaláng kékjébe -
egyszerűen hiába minden! Dermedt időmből ki kell lépjek
feladva álmokat és tervezett jövőt, hisz úgysem gondoltam
komolyan, hogy én vezethetlek a megváltás felé! Tudtad
mikor elfordultál és bele kell törődnöm, igazad volt.
Szép ház, jó feleség, megkaptál mindent, pofonok
után a tudat lassan eszmél és részemmé lesz a megalkuvás.
Kompromisszumra kész meztelen lélekkel kapkodás
nélkül kérem önzetlen részed, osztozni egyazon leheleten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése