2012. május 19., szombat

lehetőség





csak a csend
csak az maradt bennem
a vér sem dobol
nem fut, nem honol
lelkem helyén
csak az időtelenség
már nem félek

nyakadba fűztél,
apró hazugságok közé
lüktető vérkő
vágyból kivöröslő
titok, szelídített kéj
ujjaid játéka, születésed és
halálod lettem

kezedtől formált sikoly vagyok
hullámokon lovagló
tűz, leheletből parázs
szított félresiklott vágy
csak pár perc még
felmarkolt emlék
lassúra fordult keringője

elmondanám és
arcodra festeném,
mennyire szeretlek,
hogy még mindig él bennem
a Minden, ölelő karodban
elhalkuló hangja
csattanó dühödnek

én vagyok a kínosra viselt
szigorú csend
úton hazafelé
a titkos ölelés
elsuhanó pillanat
míg lassan hűl az alkonyat -
érzed? én benned ragadtam

akár az álmok mélyére szőtt
látomás, varázsigékből
font koszorú homlokod
körül, könnyekkel vigyázó
szemeim húnyt hevülése
bíztatott, testem ideiglenes,
mint utolsó szóban fogant

új esély,
mert én lehetek még
veled egy - szerelemben társ,
szádszülte eszméletlen zuhanás
mert a szemedben látom
még ott ég a fájdalom - 
lehetőség


már nem félek
halálod lettem
lassúra fordult keringője
csattanó dühödnek
érzed? én benned ragadtam
mint utolsó szóban fogant
lehetőség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése