2012. május 17., csütörtök

Próbáltam






Gyűrt hazugság csak a gyönyör az azonnali létezésben.
Megfáradt Messiások kuporognak az út szélén
rongyosra rágott imák fedik meztelen lábuk, céljuk egy:
sajnálattá szelídíteni a gyűlöletet. Apró kék
harmatgyöngyök verik vissza a Mindent. Tudod,
addig nem lehetek egész míg nem tükröződöm
- benned. Női praktika, olcsó hazug
lényem játéka mi lassan felőröl. 
Pedig próbáltam ezerszer is felöltözni csak
úgy magamnak tetsszen a kép - mi egyben
szelíd ajándék, de valahogy mindig fedetlen maradt
épp a mellem és bőrömbe tűzött jeled 
minden szemet úgy vonzott, mint láng a lepkét
éjszaka sötétjében násztáncra...
Próbáltam csendben vigyázni álmot, kérdés
nélkül megélni a hajnalt
tudva, szeretni fogsz akkor is ha már újra fordul
sötétjébe az alkony, de valahogy mindig tört
a válaszok üveges felületén a visszhang és újult
erővel rohamozott a felköhögött 
félelem. Egyszerűen muszáj volt darabokra zúznom,
mert a csend hűtötte vacogó testemre a magányt!
Hidd el, próbáltam jó lenni, egyszerű asszony
hétköznapi viseletben. De valahány 
arcot is próbáltam, mindig hiányzott szemem
zugából az a titok, mit te kacsintottál belé
és ma üres tenyérrel nincs mihez kezdenem
csak a testem mutathatom, a lelkem a tiéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése