2013. április 9., kedd

Ígéret





Védelmezőm voltál. 
Ráncoktól és idegen szemektől óvott napjaim
ma ünnepé emelkedtek, tépett szárnyaim ernyedten
takarják fedetlen lelkem és melleim közé csókolt
holnap dereng bőrömre lehetőséget.
Átgondoltunk néhány félreértett mondatot 
és újraírtuk a játékok szabályait és talán
kicsit közelebb is ültél hozzám, mint az illő lett volna
és azt sem bánom, hogy hosszabban fogtad a kezem
mielőtt magamra zártam volna az otthon titkait miközben
elmúlt egy zaklatott nap. Végérvényesen fordult a kulcs
és csendesebb felüket mutatták a falak, árnyékok 
rohanták meg a rejtett zugokat, félelmetes meséket
suttogtak kinn a fák. Madarak kapaszkodtak a hajló ágakon,
mint ki reményébe fogódzik süllyedő hajón és
imától várja felemelkedését - úgy hadartam magamban
kéréseim Istenhez, végre meghallgasson és adja vissza
sosemvolt becsületem. Szobára terülő sötéttel együtt 
rogytam a földre, sírás tépte ki belőlem a csendet,
hogy álomba ringassa türelmetlen lelkem.
Megharcoltam minden harcom, ráncaimban viselem
hosszú évek vitáit és üresen maradt tenyerem már
nem koldulja kezedet, nyomorgó gondolataim lassan
áttetszővé válnak mert a szemembe égettél egy ígéretet. 
Vigyázol rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése