2013. április 11., csütörtök

Lüktetés




Újra szerettél.
Számtalan édes csókkal öltözettél
és a hajlatokba könnyel írtad a neved.
Ölelésből fontál rám palástot és lehed
melegítette hűlő lelkemet. Én úgy akartam
valami más lenni, szépre fésült hajjal 
meztelen vártalak, kulcsra zárt ajtó mögé
újabb titkokat suttogtunk, szorosan tartott féltés
kapcsolt egy testté téged és engem, újra és újra.
Szavakat kértem tőled és te hosszúra fogtad
történetét nálam rosszabb sorsban élőnek
és én hittem! Minden szóközben 
ígéretet hallottam, enyém maradsz 
míg gyűrűnkben körbefordul az idő láthatatlan
szerkezetben, villanásnyi évszázadok peregtek
homokszemként. Nem értettem 
miről beszélsz, mit formál a szád csak
ízére vágytam,játékára hangtalan 
perceknek. 
Ma belém lüktetted a végtelent 
és én megszülöm neked a holnapokat. 
Elveszek a szemedben mikor tágra nyitod
és fájdalom átvészelnem minden hosszúra nyújtott
pillantást. Hunyorgó fények lestek ránk
ablakok szélesre tárt szárnyán át kívánt
nekünk édes jövőt a szerelem istene...
Fuldoklom a levegőd nélkül, tehetetlen
vergődök ha karod nem emel és szomjazom
ha nem felelsz. Ma velem voltál és én újra álmodok.
Holnapokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése