2011. április 29., péntek

Nem akarom

Gondolatok - megannyi vészjelzés
apró villanás kitanított elmém
zugaiban. Mindig tudom, mit kell mondani
mégis, halványuló lehetőségek sértik
lelkem határát. Nem akarok
hazudni. Ellenőrzött mindennapok
alá csúszik a remény,
kiszegezett szárnyam peremén
kiül a por, és hitem lassan
a hétköznapokba fullad.
Nehéz illatukkal szorítják a földre
a levegőt a bokrok, képzeletem
nálad időzik. Fázom.
Tenyerembe dörzsölt álmok
melegítenek, gyűrt imák foszlanak szét
zsebem elkoszlott mélyén
neved betűivel játszom kirakóst
faggatom a jövőt, mit tartogat a sors
neked és nekem. Kérdezhetnéd:
nem unom még?
Nem.
Nem tudom, hogy mondhatnám el
mennyire szeretlek, milyen a hiány,
milyen hideg ágyban a magány,
milyen más mellett az ébredő nap,
mennyire kell, hogy meghallgass
és mennyire nem tudok küzdeni magamért...
Próbálkozom.
Tudod.
Nem vagyok hozzád való, látod nem tudok élni!
Elfelejtettem. Hazudok magamnak is.
Mert nem akarom, hogy sírni láss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése