2011. augusztus 26., péntek

Már nem szeretlek




Nem csinálok semmit csak nézem a szemedet
elfáradt íriszemre könnyfátyol telepedett
de hunyorogva is, kézzel maszatolva szét
arcodba bámulom lelkem összes sötétjét.
Tükröződünk. Ne gondolj rosszra
csak épp ma feketébe öltöztem, anyagba
tömörült a gondolat és belülről emészt
kitárulkozni épphogy kész
őszinte énem...
Én már nem szeretlek téged
csak levegőm helyett vágyom
titkos éjszakára tartogatott sóhajtásod,
fölém hajlott testedről izzadt cseppre
cserélném nyakam szárazát, ezer
és ezer betűt adnék
egyetlen igenért
és hagynám már,
hogy hátamba karmold a kéj szavát. 
Felpróbáltam rég viselt modorom
kissé lötyögött a tükör előtt, lábamon
felszaladt szem
akadt el
mellemnek magasán.
A figyelem csúcsán
megrekedt a csend
köszörült hang recsegi fel
az idillt.
Kinyílt
tenyeremben vágyvirág
illatát
kézfogással örökítem tenyeredbe
Rájöttem, én már nem szeretlek téged.
Néha elkalandozott gondolatot
morzsolok
szemzugban szét,
valami füst, cigarettád füstjét
és van úgy, hogy az összes csillag
a neveddel hunyorogja
tele a dobbanások közti szünetet
pedig száguldó vérem
időtlen idők óta mossa
testemből dühtől torzult hangodat
mégis megremegek ha látom
lehed vetette árnyékod,
mondd meddig tart az örökké?
Mikor szakad fel az "elég"?
Mikor nem kecsegtetnek majd az álmok
fehér füstbe bújt látomások
mikor hagynak végre békén?
Ölembe omló kétség
nehezét nem bírja már két karom.
Állj végre elém! Azt akarom...
Szádról csókolni a tél ízét,
hajadba simítani a hajnal fényét,
hangodba remegni minden félelmem...
Hiányzol kedvesem.



1 megjegyzés:

  1. ...és persze már nem szereted? A napokban pont erről gondolkozom, egy ilyen versről. Az enyém címe: Ma nem hiányoztál
    Tetszett!

    VálaszTörlés