2011. március 25., péntek

Kimondatlan kérés





Két lényegtelen mondat közé akartam
súgni valami fontosat
mellesleg elejteni mennyire szenvedem
hiányodat mennyire kell türtőztetnem
remegni készülő hangom.
Félreértelmezlek. Úgy hallom
várod, hogy feladjam a tartást
és magamból engedve
legyek őszinte,
mint hű ígéretem és kimondjam
végre mi szívemet nyomja
pergamen vékonyra öregedett
érzéseimet..
Bőgnék. Te is tudod.
Álmaimban karomat simítod,
visszahúzol ha mennék
és tisztán, egyenesen nézel lelkembe.
Megrekedtem abban a másik világban
súlyos imákban
kérem teremtőm adjon több időt
tovább képzelni a veled közöst.
Tudod, szárnyaimat próbálgatom
vörösen izzó lángok
emelnek, kékre fagyott szemem
fürkészi letisztult kimondatlan kérésed
és én kezedbe adom
gyűrűbe font sorsom.
Kötöm magam. Hozzád. Önként.
Felesküdött szeretőként
színezem az éjszakád
tested szavát
válaszolja minden érintés.
Én meg akarlak váltani.
Magamtól.
Az elérhetetlen vágyaktól.
Eléd akarom fektetni az időt,
hogy kiszögezhesd őt,
mint ritka trófeát
a könyvtárszoba falán.
Az öledbe akarom hajtani az arcom
és csak suttogni, nélküled semmi vagyok.
Gyűrődésbe száradt maradék
sóízű veríték
lázálmok szennyes nyoma...
bőrödön nyugvó csend - cigaretta
füstjéből kiolvasott jövő
tükörbe repedt múlt, kellő
körültekintés nélkül szárított
emlékek, kártyába szorult
jóslatok ígérnek
régi-új szerelmet.
Akarom. Újra akarom,
hazugságok
nélkül.

Egy telefonbeszélgetés margójára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése